شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در هر شهرستان مدیران و مسئولان قول هایی به ما می دهند اما دریغ از عمل کردن و بهانه هایی از قبیل بودجه و استعلام را دلیل این قصور می دانند.

مدیران و مسئولان به جای بهانه عمل کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: در استان مشکلات زیادی  در بحث آب وجود دارد که از جمله می توان به کدورت آب شهرکرد، نیتراتی شدن آب بروجن و همچنین کم شدن آب های زیر زمینی اشاره کرد.

سلیمانی دشتکی افزود: در بروجن، فرادنبه، سفیددشت و سرخون در مسائل آب مشکلات زیادی وجود دارد اما متأسفانه مدیران و مسئولان تا کنون اقدام مفید به فایده ای انجام نداده اند.

وی تصریح کرد: در هر شهرستان مدیران و مسئولان قول هایی به ما می دهند اما دریغ از عمل کردن و بهانه هایی از قبیل بودجه و استعلام را دلیل این قصور می دانند.

وی تأکید کرد: عملکرد رضایتمندی از مسئولین وجود ندارد و مدیران باید پاسخگوی این سهل انگاری باشند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این که خط توزیع کالاهای آسیب رسان خطر بیشتری از خط تولید دارد گفت: علاوه بر مواد غذایی باید به مواد آرایشی و دارویی توجه شود و در آزمایشگاه مورد تأیید استاندارد قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در خصوص آبخیزداری و حفاظت از دشت ها در جهت احیای آب های زیرزمینی، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی درمورد نیتراتی شدن آب های بروجن و کدر شدن آب های شهرکرد و منطقه سرخون باید گزارشی از عملکرد خود در جلسه یک ماه بعد ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهار محال و بختیاری در ادامه این جلسه گفت: ترکیده شدن لوله نفتی در رودخانه سرخون یک فاجعه زیست محیطی است که کل منطقه سرخون را در برگرفته است و کشاورزی، دامداری و در کل زندگی مردم این منطقه را مختل کرده است.

مرتضی هاشم زاده افزود: درمورد مسئله آلودگی منطقه سرخون باید به فکر چاره باشیم تا دیگر شاهد مشکلاتی از این قبیل در این منطقه نباشیم.

وی تصریح کرد: باید جدیدترین و کامل ترین مطالعات جهان را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.